Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.12.2011 00:17 - ПЕСЕНТА НА СЪРЦЕТО
Автор: pisatelkata Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2443 Коментари: 3 Гласове:
12


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

ПЕСЕНТА НА СЪРЦЕТО

Ракина Радева

В сърцето ми напира песен
възпирана от векове,
ще я изпея в мойта есен
край тия морски брегове,
ще я изпратя по вълните
на вековечното море
и нека то да я разказва
на идващите векове!

Елена Димова

Сърцето мое ще запее
за небето и звездите.
Ще запее за земята,
песен БЪЛГАРСКА-крилата

Ще я носят ветровете
над полета и балкани.
Песен БЪЛГАРСКА, небето ще запее
и ще разказва БЪЛГАРИТЕ как живеят.

Ели Зарева

В сърцето ми албум от песни
човешки, лековити, любовни и греховни,
ще ги изпея в люта зима
отвън на снежната пързалка,
в снежинките ще ги завия
със сняг изцяло ще ги зария.
И нека векове напред
народа от сърце да ги запява,
за нас с добро да споменава.

Виктория Д. Тодорова

Сърцето ми вечно ще пее
някаква песен,
ту ще бъде весела, ту тъжна,
защото животът не е лесен.
Дано през тази пролет
сърцето ми да пее
от радост, описвайки моята
бурна радост.

автори: Ракина Радева, Елена Димова, Ели Зарева и Виктория Тодорова
06.12.2011


image





Гласувай:
12


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. ognena71 - Страхотно стихотворение! Позд...
10.12.2011 01:36
Страхотно стихотворение! Поздрави.
цитирай
2. stela50 - Поздрави , момичета ... Чудесни песни на сърцето .
10.12.2011 14:35
Хубав съботен ден и прегръдки от мен !
цитирай
3. musicriver - :)
10.12.2011 23:14
Песен днес ще ти изпея....
За любов и за разлъка....
За това аз как живея....
И каква е мойта мъка....
Обич имах лекокрила....
Силна бе като земята....
В шепите си радост скрила....
Весела като тревата....
После Той дойде с дъгата....
И прошепна нежни думи....
С дъх разпръсна тишината....
Близост пламна помежду ни....
Аз сърцето си му дадох....
Той ме претвори във птица....
Ала после в синевата....
Се стопи като звездица....
И сега се лутам няма....
Като призрачна невеста....
Сянката му где се дяна....
Ден след ден съм по-злочеста....
Вярвам че сърцето с песен....
От тъгата си лекувам....
И ще дойде ден чудесен....
Волна пак аз да лудувам....
А магията съдбовна....
В сънищата ще заключа....
И на свързаност духовна....
Тайната у мен ще случа....

http://www.youtube.com/watch?v=L_VdwVr-Ua4&feature=results_main&playnext=1&list=PL5545D0D75C393820

Поздрави за хубавия компилиран стих!:)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: pisatelkata
Категория: Лични дневници
Прочетен: 805290
Постинги: 397
Коментари: 1515
Гласове: 8201
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол