Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.01.2012 23:56 - ПРОЛЕТНИ СТРАСТИ ...
Автор: pisatelkata Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2009 Коментари: 2 Гласове:
14



В ДУШАТА СИ ДЪЛБОКО ЩЕ ТЕ СКРИЯ

Валентин Кангалов

Красиво, огнено мълчание,
душа без спомен и без страх,
очи изпълнени с ридание,
ала сърцето живо е, без грях ...

Открито трите компонента,
зареждат ме с мечти към любовта,
дори не търся комплимента,
със който ще се слеем във страстта ...

Ще се отърся, отново ще те преоткрия,
отново с нежност ще те обградя,
в душата си дълбоко ще те скрия,
за да съм истински и вечно да горя ...

Ели Зарева

Аз чакам в огнено мълчание,
със трепет всеки ден и час,
в очите блясъка от страстите
издават влюбено сърце от раз.

Открито ще разкрия ласките
и ще се хвърля в облак от любов,
дори не чакам комплименти
готова съм за този бурен лов.

Ще те целувам както аз умея
от нежност ще се преродиш,
в душата си дълбоко ще те скрия
да можеш смело завистта да победиш.

автор: Валентин Кангалов и Ели Зарева
14.01.2012


image

ТРЕПЕТА НА ПРОЛЕТТА

Валентин Кангалов

Отново в спомените си заровен,
сред майски рози, усетих твоят полъх,
как нежно шепнеше; - не си виновен,
не съм и аз виновнана ... поех си дъх ...
Отлей ми от пролетната си умора,
предай ми трепета на пролетта,
за да посрещнем себе си и нови хора,
с усмивки и вярващи във любовта ...

Ели Зарева

Отпивай мойта буйна младост...
отдай сърцето без вина - не си виновен
че обичаш, не съм виновна ... искам теб
сред майски рози, в пролетен любовен плен.
Гушни ме нежно, като роза, дори с бодли
в сърцето любовта се ражда, изгряват и лъчи,
с лъчите да посрещнем нови хора и сбъднати мечти
с усмивки да покажем на вярващите в любовта,
на пролет тя разпуква със най-красивите звезди.

автор: Валентин Кангалов и Ели Зарева
14.01.2012


image



Гласувай:
14


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. mt46 - Поздрав
23.01.2012 08:34
за добрия стихо-дует!...
цитирай
2. nanita73 - Прекрасно...Поздрави за думите крилати
26.01.2012 21:47
Отлей ми от пролетната си умора,
предай ми трепета на пролетта,
за да посрещнем себе си и нови хора,
с усмивки и вярващи във любовта ...

Гушни ме нежно, като роза, дори с бодли
в сърцето любовта се ражда, изгряват и лъчи,
с лъчите да посрещнем нови хора и сбъднати мечти
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: pisatelkata
Категория: Лични дневници
Прочетен: 801209
Постинги: 397
Коментари: 1515
Гласове: 8201
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол