Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.11.2019 07:08 - Икигай
Автор: pisatelkata Категория: Лични дневници   
Прочетен: 193 Коментари: 0 Гласове:
2



 Икигай /Японско понятие, което означава смисъл на живота/
Колко много сме далеч от Япония... и колко много сме различни от тях. И въпреки всичко, всички хора на този свят са родени с мисия. Всеки човек е гушнал в сърцето и ръцете си своя икигай. Според японците всеки човек има свой икигай. За нас, българите всичко е Божия работа, и подминаваме смисъла на живота. Бързаме, търкаме, работим... и нямаме време да създаваме свой икигай. И защо ли? Защото живота ни впряга в каручка, която теглим до края на живота си. Защото няма лесни неща... Аз пиша всеки ден, пиша толкова много теми, които ме вълнуват, които вълнуват хората по света, писала съм и за смисъла на живота... Нямаме ли смисъл на живота, няма да има и онази сила у нас, която ще ни води към щастие, светлина и успех. Първо важно правило за икигай е вътрешното спокойствие. Второ важно правило е щастието в нас, всеки човек разбира щастието по различен начин – някои го намират в парите, други в децата, трети в пътувания... Трето важно правило е желанието. Желание за живот, желание за нещо вълнуващо, прекрасно. Четвърто важно правило е мотивация /вече писах за мотивацията/. Пето важно правило е смелостта. Следващата ми тема ще бъде за смелостта - „Съмнения и неувереност - Плахите стъпки”, които убиват смелостта у всеки човек. Вече съм започнала темата за икигай, както се казва по български „разрила съм огъня в жарта”, защо пък да не продължа с моят икигай в живота. На първо място слагам семейството – уважение, разбирателство, сплотеност. Всичко, в което има обич, любов, топлота, уют, спокойствие, тишина, нежност, красота трябва да има в моето семейство. Старая се да пиша теми за семейното огнище, защото от семейното щастие по-голямо богатство няма. На второ място слагам писателската ми работа. Понякога просто си драскам глупости... обичам да се шегувам леко в творбите ми. Но пък какъв е смисъла на живота, без малко смях. Всичко ме вдъхновява. И на мен не ми е ясно дар от Бога ли е, или карма... или лудост. Обичам да пиша. Обичам и да говоря, понякога дори не спирам. Не всички хора около мен се интересуват от поезия, притчи и т.н. Но се успокоявам с търпение, и откривам други теми за разговори. Обичам цветята, обичам да готвя, обичам да пътувам, обичам да снимам, обичам да създавам нови неща /за много хора ненормални/, за мен прекрасни. Обичам музиката. Обичам да се чувствам жива. А жива се чувствам, когато правя нещо. Не съм родена в Япония... Родена съм в България. Обичам Италия. Влюбена съм във Венеция. От всички теми, които пиша най-много ме вълнува „щастието” на всички хора по света. А за щастието може да се пише толкова много... колко камъни има в света. Дори всеки камък в света носи своя история за щастие.
Ели Зарева



Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: pisatelkata
Категория: Лични дневници
Прочетен: 803400
Постинги: 397
Коментари: 1515
Гласове: 8201
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол